Władze miasta wybrały wykonawcę tunelu dla rowerzystów pod wiaduktem garwolińskim. Za 8 207 790 zł zupełnie nową trasę wybuduje firma z Warszawy.
Złożyła ona ofertę niemal o milion złotych niższą niż planował wydać samorząd.
Do przetargu stanęły w sumie 4 firmy. Propozycja warszawskiej była najkorzystniejsza, ale w kosztorysie miasta zmieściła się jeszcze jedna. Z kolei niemal 20 milionów za wykonanie drogi chciała firma z Dąbrowy Górniczej.
Tunel ma powstać w ciągu 22 miesięcy od podpisania umowy.
Planowana droga rowerowa będzie łączyć dwa skrzyżowania: Partyzantów -Orlicz-Dreszera i Wojska Polskiego – Świętojańska – 3 Maja. Chodzi o przebudowę sygnalizacji świetlnej, przebudowę dróg dla pieszych i dla rowerów. To jedna z wielu inwestycji w ramach rozbudowanego projektu elektromobilności, Tego samego, z którego miasto kupiło elektryczne autobusy, postawi nowe wiaty i elektroniczne tablice informacyjne.
Upośledzenie widze siegnelo stratosfery…
Za 9mln można by zrobić remont Floriańskiej, ale dofinansowanie nie przewidywało czegoś takiego. Ciekawe czy dożyjemy czasów, kiedy miasto będzie mogło prowadzić inwestycje, które są potrzebne, a nie te, na które akurat dostanie pieniądze z zewnątrz.
dokładnie
9 mln na ścieżkę rowerową a na Terespolską zaledwie 1,5mln – gdzie tu jest logika ja się pytam?
O Terespolską to powinien zadbać Mostostal. To ich droga dojazdowa.
Przecież wiadukt na Warszawską w ubiegłym roku oceniono, że jest tragiczny.
Popłoch był, że trzeba szybko zamykać, remontować.
I teraz cisza. To przedwczesny był alarm?
Co z tym wiaduktem?
Nie dostali dofinansowania
Mieszka I, Dąbrowskiego od 43 lat nie robione, dalej nie pamietam. Na Jagielly chodnik moja 3 klase szkoly podstawowej pamieta. Kobiety wozkiem z dzieckiem nie maja szans przejechac. Zapomniane 1000 lecie.
Najpierw czystość na ulicach i przystankach p. Prezydencie miasta Siedlce. Na Floriańskiej chodniki połamane. Czasem na piechotę proszę się przejść.
Chyba firma z Wołyniec a nie z Warszawy 😉 ale bardzo dobrze że lokalni. Brawo!
Może. Trochę małej wiary jestem. To by było wydarzenie. Pierwszy i jedyny przejazd dla rowerzystów na drugą stronę torów. W siedemdziesięcio tysięcznym mieście z aspiracjami województwa.
Uwierzę jak zobaczę,